Pentru utilizarea acestui site vă rugăm să citiţi şi să acceptaţi termenii şi condiţiile de mai jos. Utilizarea în continuare a acestui site presupune că sunteţi de acord cu acești termeni.
Compania care administrează site-ul www.karaca.md este TRENDY GROUP S.R.L., numită în continuare prin numele comercial Karaca, cu adresa juridică în mun. Chişinău, sec. Ciocana, str. Uzinelor, 100/1, având codul fiscal: 1013600015520.
Cum fac o comandă?
1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpăraturi, urmînd a finaliza Comanda alegînd una dintre modalitațile de plată și livrare indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpăraturi, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura in care exista stoc disponibil pentru acesta.
Vînzatorul poate anula Comanda efectuată de catre Cumpărător, în urma unei notificari prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parți față de cealaltă sau fară ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune- interese in următoarele cazuri:
2.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
2.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Karaca, în cazul plății online;
În cazuri speciale sau în situații neprevăzute, dacă nu vă putem livra produsele solicitate, vi se va oferi o opțiune alternativă sau rambursarea integrală a sumei pe card.
Modalități de plată
Preţurile afișate pe site nu includ cheltuielile de livrare. Puteți alege una din următoarele opțiuni de plată:
- Plata în numerar la primirea produselor
- Plata prin Card de credit/debit Visa și Mastercard și Maestro. Livrarea comenzii este posibilă doar după confirmarea plății.
Vînzătorul va emite către Cumpărător o factură în format electronic pentru Bunurile și Serviciile livrate, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul.
Obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Modalități de livrare
Vînzătorul se obligă să livreze Bunurile către Client conform opțiunii Clientului.
Vînzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare. Karaca propune următoarele modalități de livrare
a) livrare în raza orașului Chișinău.
Livrările în raza orașului Chișinău se face gratuit pentru comenzi ce depășesc suma de 1000 lei.
Pentru comenzi cu valoare mai mică de 1000 lei livrarea costă 50 lei.
b) livrare în alte localități decît Chișinău.
Livrările în afara orașului Chișinău indiferent de suma cumpărăturii costă 100 lei.
Recepționarea produselor
La recepția produselor, dacă observaţi că produsele nu corespund comenzii dvs., le puteţi refuza iar noi vom lua ulterior măsurile care se impun.
Recepţia produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună şi corespund cantitativ şi calitativ cu comanda efectuată, ceea ce veți confirma prin semnarea actului de primire a prodului în prezența curierului.
În cazul în care clientul nu va fi găsit la adresa menționată, curierul va reveni cu un apel telefonic pentru a livra comanda.
Cum anulez o comandă?
Clientul poate anula comanda prin telefon de preferință în aceeași zi în care a fost plasată, dar comanda nu mai poate fi anulată dupa ce a fost primită confirmarea livrării coletului prin telefon sau mesaj sms.
În cazul comenzilor deja achitate prin card bancar, întreaga sumă va fi returnată pe cardul Dvs.
În cazul comenzilor transmise către curier, comenzile pot fi anulate, costul livrării nu va fi returnat.
Cum efectuez returnarea produselor?
În cazul în care produsul comandat prezintă defecte de fabricație (defecțiuni fizic grave), Clientul poate solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de maxim 48 ore din momentul în care l-a primit.
Adresa de returnare a produselor livrate prin serviciul curierat este: mun. Chisinău, str. Ion Nistor, 2.
Vânzătorul va rambursa integral suma încasată de la Cumpărător cu excepția costurilor livrării.
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original, cu etichetele intact, fără defecte (cu excepția defectelor de fabricație) și documentele care l-au însoțit: factura, bonul de casa/cecul). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesiva și/sau intervenții neautorizate etc.